A Fidesz kommunikációs stratégiájának egyik zászlóshajója, a Harcosok órája, drámai népszerűségvesztésen ment keresztül, miután a Facebook letiltotta a politikai hirdetéseket. A csodafegyverként emlegetett műsor nézettsége jelentősen csökkent, ami új kihí

Brutálisan összeomlott a Harcosok órája nézettsége - írja a Telex. Július végén indult el a Facebookon és a YouTube-on a fideszes kommunikációs csodafegyverként beharangozott napi beszélgetős műsor, a H.O. A műsorvezető, a köztévés híradósból lett Fidesz-frakciószóvivő Németh Balázs már az első héten milliós nézettséggel büszkélkedett, de már akkor látszott, hogy a valós érdeklődés ennek csak a töredéke, és hirdetésekkel tornásszák fel a számokat.

A Telex információi szerint a műsor elmaradása mögött meglehetősen különös, szinte rejtélyes szerkesztői döntések és szervezési problémák állnak. Az élő adások hétfőtől péntekig reggel 7:30-kor kezdődnek, a műsor pedig Németh Balázs személyes Facebook-oldalán érhető el, amelynek követőtáborát kevesebb mint 70 ezer fő alkotja. Érdekes módon a Fidesz központi Facebook-oldala, amely 420 ezer követővel büszkélkedik, még csak meg sem osztotta ezeket a videókat. Ráadásul a legtöbb vendég sem tette közzé a saját platformján az adásokat, holott Szijjártónak félmilliós, Orbánnak pedig 1,3 milliós követőtábora van.

A legutóbbi adás különlegessége, hogy Szijjártó saját platformján is élőben közvetítette, ami figyelemre méltó, hiszen 22 ezer nézőt vonzott. Ez a szám több mint hétszerese az elsődleges csatornán mért 3100-nak, ám a korábbi, hirdetésekkel támogatott epizódokhoz képest még így is elmarad.

A lap értékelése szerint így elég kényelmetlen helyzetbe került az egész műsor, hiszen napi öt-hat ezer nézőért teljesen felesleges fenntartani és erre pazarolni felső polcos fideszes politikusok idejét. Megszüntetni viszont nem lehet, hiszen az a kudarc beismerése lenne.

Related posts