Hoppá! Úgy tűnik, hogy a Disney legújabb gyermeksorozatából kihagyják a transzjeleneteket.

MEGALKUVÁS NÉLKÜL! A világ rohamléptékben változik, a hírek cunamija könnyen betemethet. Egy valami azonban nem változik: az ügy, amelyet a Hetek az olvasóival közösen képvisel. A hit, a család és a nemzet szeretete. Az előfizetésével most ön is támogathatja ezt a fontos munkát: részletek a hetek.hu/elofizetes oldalon.

A Disney szóvivője a médiában a következőképpen fogalmazott: "Amikor a fiatalabb közönség számára készült animációs tartalmakról beszélünk,

Elismerjük, hogy számos szülő preferálja, ha bizonyos témákat a saját idejében és a saját feltételeik szerint tud beszélni a gyerekeivel.

A "Win or Lose" minden egyes epizódja, amelyek a tervek szerint február elejétől tekinthetőek meg a Disney+-on, a különböző karakterek pályán kívüli életére fog összpontosítani a nagy rájátszás előtti héten.

A sorozat első évadának egyik epizódjában egy transzneműként azonosított karakter nemi identitására való utalásokat is tartalmazott volna.

Bár ez a figura továbbra is megjelenik a sorozatban, a karakter nemi identitásával kapcsolatos minden utalást eltüntettek.

A múltban a Disney kreatív irányítói kitartottak az LMBT tartalmak integrálása mellett, még akkor is, amikor bojkottal próbálták őket megfélemlíteni.

A 2020-as "Előre" című animációs filmben egy szereplő utalt homoszexuális kapcsolatra. 2022-ben a Disney "Toy Story" spin-offjában, a "Lightyear"-ben két női szereplő csókja szerepelt. A film nyitóhétvégi teljesítményére vonatkozó előrejelzések alacsonyak voltak, de a "Lightyear" valahogy mégis alulteljesített.

A 2022-es évben a Disney új irányvonalakat követett, amikor bemutatta a "Baymax" című sorozatot, amelyben egy transznemű férfi karakter tűnik fel, aki menstruációs betét ajánlásával segít a vásárlóknak egy boltban. Emellett a Disney+ streamingplatform is egyre inkább a drag-show-k népszerűsítésére összpontosított. A gyermekfilmek és -sorozatok terén ismert stúdió több alkalommal is LMBTQ+ színészeket és színésznőket alkalmazott, valamint számos karaktert "genderfluidnak" nyilvánított. Ezzel a lépéssel a Disney célja, hogy elősegítse a gender-ideológia elfogadását és népszerűsítését a fiatal közönség körében.

Talán nem meglepő, hogy a Disney LMBT-propagandája népszerűtlennek bizonyult az amerikaiak nagy többsége körében. A Rasmussen Reports idén közzétett felmérése szerint

Az amerikai felnőttek körében végzett felmérések szerint a válaszadók több mint 70%-a úgy véli, hogy a Disney-nek érdemes lenne visszatérnie az egészséges tartalmakhoz, és fontos lenne, hogy a szülők meghatározhassák, mikor és hogyan beszélnek gyermekeiknek a szexualitásról.

54 százalék pedig egyetértett azzal, hogy az LMBT-témájú műsorok "nem megfelelőek" a gyermekek számára.

A fokozódó ellenállás és a bojkottal való fenyegetés következtében számos cég úgy döntött, hogy visszafogja magát az LMBT témák támogatásában és népszerűsítésében.

Miután a transzneműként azonosító Dylan Mulvaneyvel való katasztrofális együttműködése bénító bojkottot eredményezett, a Bud Light úgy döntött, hogy felhagy az LMBT-aktivizmussal, és az "anti-woke" humoristát, Shane Gillist alkalmazza Mulvaney helyett. Más vállalatok, mint a Walmart, a Target, a Lowes, a John Deere szintén visszaléptek vagy teljesen felhagytak az LMBT és DEI aktivizmussal.

Lehet, hogy a Disney lesz a következő, aki elhagyja a woke irányvonalat, és új utakat keres.

Related posts