Az új Audi kiemelkedik a tömegből: minden szempontból felülmúlja elődjeit, hiszen a legjobbat hozza ki mindenből, amit eddig ismertünk.

Az Audi kis villanyautója új belépőváltozattal bővül. Bár a friss modell saját magához képest szintén visszalépést jelent, az Audi Q4 40 e-tron mégis többet nyújt, mint a korábbi fapados verzió.

Nehezen lehet követni, amit az Audi a Q4 e-tron modellcsaláddal művel. Tavaly nyáron bevezették a piacra a Q4 35 belépőverziót 125 kW-os (170 LE) motorral és nettó 51,5 kW-os akkuval, ami fölött a 150 kW-os (204 LE), nettó 76,6 kWh kapacitású Q4 40 állt.

Mostantól a Q4 40 a belépő szintű modell, amely a korábban megszokott 150 kW-os motorral működik, de most egy nettó 59 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkezik. A korábbi változathoz képest jelentős csökkentés tapasztalható, de figyelembe véve, hogy ez az új alapmodell, a fejlődés kétségtelenül figyelemre méltó.

Ne is fáradjunk azzal, hogy megfejtsük a termékstratégiát; inkább fókuszáljunk arra, hogy mit tud nyújtani a leegyszerűsített, de mégis felturbózott belépő Q4-es verziója.

A motorteljesítmény továbbra is 150 kW, ami körülbelül 204 lóerőt jelent, azonban a kisebb akkumulátor miatt a gyorsulás álló helyzetből 100 km/órára most már nem 8,5 másodperc, hanem csupán 8,1 másodperc alatt teljesül. A végsebesség viszont továbbra is 160 km/óránál maradt.

Az elméleti hatótávolság a SUV verzió esetében 412 kilométer, az áramvonalasabb Sportback akár 423 kilométert is megtesz egy feltöltéssel. A legnagyobb töltési teljesítmény jelentősen nőtt, az eredeti 125 helyett 165 kW egyenáramú gyorstöltőről. Sőt, a Q4 35 e-tron csak 100 kW-ot tudott, ha ezt vesszük alapul, még jelentősebb a fejlődés.

Fedezd fel az új akkumulátor előkondicionáló funkciót, amely a tervezett egyenáramú gyorstöltés előtt optimális hőmérsékletre állítja be az akkumulátorodat. Ez a fejlett rendszer lehetővé teszi, hogy kényelmesen, az érintőképernyő segítségével aktiváld a folyamatot, így biztosítva a maximális töltési hatékonyságot és teljesítményt.

Related posts