A Bugatti Centodieci inkább egy lenyűgöző műalkotás, mintsem csupán egy szupersportautó.
Ettore Bugatti születésének száztizedik évfordulóján mutatták be az EB110-est még 1990-ben, ennek az autónak a tiszteletére pedig limitált szériás modellt terveztek a Chiron Supersport alapjaira. A Bugatti Centodieci stílusos zárása a W16-os motorok korszakának.
Ezek a járművek valóságos gyorsasági csodák, melyek szinte azonnal gazdára találnak a tehetős befektetők és a még gazdagabb gyűjtők körében. Éppen ezért egy ilyen szupersportautó, mint a Bugatti Centodieci, igencsak ritka látvány az utcákon. Ráadásul ez a modell a különlegességek élvonalába tartozik, hiszen mindössze tíz példány készült a francia Molsheim műhelyében. A fekete és fehér színek merész kontrasztját kihasználó Centodieci mindössze 437 kilométert futott, hiszen inkább egy műalkotás, mintsem pusztán egy autó.
Nagyszerűen rímel az EB110-esre a Centodieci, melyen a vékony fényszórók mellett induló légcsatorna, a lyukacsos oldalsó panel és a szaggatott elemekből álló hátsó lámpák a múlthoz visszanyúló elemek. Egészen más karakterű autó, mint a lágyabb vonalú Chiron, pedig az alapok közösek. Ez leginkább az utastérben látható, ahol a négyzetes varrásoktól eltekintve minden éppen olyan, mint a Chironban. Fekete és fehér bőrrel kárpitozott kabinja a Quartz fehér és sötét karbon kombinációjú karosszériához passzol.
Ez az autó a Bugatti Veyron által bemutatott hajtásláncot örökölte, amely magában foglalja a lenyűgöző 8,0 literes W16-os motort, amit négy turbófeltöltő fűt fel. A motorhoz egy hétfokozatú, duplakuplungos automata váltó kapcsolódik, amely lehetővé teszi az összkerékhajtás kihasználását. A Centodieci 1976 kilogrammos súlya 20 kilogrammal könnyebb, mint a Chironnál, és lenyűgöző 1600 lóerős teljesítményt, valamint 1600 Nm csúcsnyomatékot kínál. Az autó álló helyzetből 300 km/h sebességre gyorsul mindössze 13,1 másodperc alatt, míg a végsebessége elektronikusan 380 km/h-ra van limitálva.
Körülbelül 10 millió dollárért juthatott hozzá egy ilyen különleges járműhöz az, aki a Bugatti exkluzív vásárlói körében elfoglalt előkelő pozíciót. Ezen autó határait valószínűleg soha nem fogják tesztelni, hiszen mindössze tíz példány készült belőle. Éppen ezért az értéke már az első pillanattól kezdve emelkedésnek indult, amint elhagyta az összeszerelő üzemet.